Suamiku Orang KL


PENULIS: NUEEN

ISBN: 978-967-12461-4-6

~ Kenapa tiba-tiba saja boleh jatuh cinta?

Aku memang gila novel. Tidur novel, makan novel, pendek kata siang malam dengan novel. Impian aku, aku nak pergi pesta buku. Sebab aku tinggal di Sungai Petani, mak pak aku pulak jenis tak bagi aku jalan jauh, maka tak sampailah hajat aku nak pergi pesta buku. Tu pasal aku kena cari suami orang KL.

Memang ada orang KL merisik aku. Macam serius saja, tapi kerja dia bukan CEO, hanya kerani saja. Fikir punya fikir, aku terima sudahnya sebab dia orang KL.

“Aku setuju ikut pilihan mak aku kali ni,”
“Hang setuju.”
“A’ah…”
“Awat setuju pulak kali ni?”
“Sebab orang KL.”
“Sungguh orang KL?”
“Yalah, kalau bukan orang KL tak pasai aku nak setuju.”
“Alhamdulillah. Akhirnya berjaya jugak hang nak jadi orang KL. Aku harap hang akan berpuas hati dengan pilihan hang kali ni.”

Najah kawan baik macam tak seronok saja aku nak jadi orang KL. Yalah, aku jadi orang KL, dia tak boleh berlagak dengan aku. Selama nindia selalu tayang novel baru yang dia beli. Maklum, aku kan jauh. Novel dah basi barulah aku dapat.

Sekarang ini, misi aku cuma satu. Sebagai hantu novel, berjayakah aku ke pesta buku?

OUT OF STOCK – TIADA CETAKAN LAGI

Categories: ,

Additional information

Weight 0.5 kg