Kerana Aku Sayang Padamu


PENULIS: NUEEN

ISBN: 978-967-12461-2-2

~ Ku persembahkan kepadamu yang terindah dalam hidupku.

SAKITNYA cinta ditolak, MIKAEL nekad lakukan apa saja asalkan NAILA jatuh ke dalam pelukannya. Sekalipun terpaksa lakukan dengan cara tidak baik.

“Apa you dah buat kat I?”

“I cuba pikat you dengan cara baik, tapi you tak pernah layan, jadi jangan salahkan I kalau I buat macam ni.”

“You memang binatang Mikael!”

“I akan bertanggungjawab terhadap apa yang sudah I lakukan.”

“Tak payah. You tak payah bertanggungjawab. Tak mati pun kalau you tak nak bertanggungjawab. You dah dapat apa yang you nak. Lepas ni tolong jangan kacau I lagi.”

“Sebenarnya I bukan nak sangat tubuh you, I cuma nak hati you. Dan I dah usahakan macam-macam, tapi you tak pernah pandang I , jadi I tak ada pilihan lain.”

“Jadi sekarang you ingat you akan dapat hati I?”

“Mestilah. Mulai sekarang you milik I.”

Akhirnya Naila menyerah kalah. Jiwanya sudah mati sewaktu dia mula kehilangan segalanya. Namun, Mikael cuba memperbetulkan segalanya. Dia berusaha untuk membuatkan Naila jatuh cinta.

“Naila, hujan itu titis airnya banyakkan.”

“Ya…”

“Pernah tak sayang kira berapa banyak titis hujan yang turun?”

“Tak mungkin,”

“Banyak bukan, seperti itulah cinta I terhadap you…”

Akan robohkan tugu keangkuhan Naila dan menerima Mikael seadanya? Bakal terjawab hanya dalam KERANA AKU SAYANG PADAMU.

OUT OF STOCK – TIADA CETAKAN LAGI

Categories: ,

Additional information

Weight 0.5 kg